Publikacje

Nasze publikacje książkowe:

T. Lazibat, K. Wach & B. Knezević (Eds.) (2017). Growth, Competitiveness and International Trade from the European Perspective. Zagreb: University of Zagreb. ISBN 978-953-346-044-4 (PDF online)

P. Stanek, K. Wach (Eds.) (2016). Macro-, Meso- and Microeconomic Dimensions of Europeanisation. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. (PDF online)

K. Wach (Red.) (2016). Złota księga polskich katedr przedsiębiorczości. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego. (PDF online)

M. Kosała, M. Urbaniec, K. Wach (Red.) (2016). Leksykon polskich badaczy przedsiębiorczości. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego. (PDF online)

K. Wach, A. Żur (Eds.) (2016). Advancing Research in Entrepreneurship in the Global Context. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego. (PDF online)

P.Stanek, K. Wach (Eds.) (2015). Europeanization Processes from the Mesoeconomic Perspective: Industries and Policies. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego. (PDF online)

K. Wach (2015). Entrepreneurship
in the European Union: Workbook for Students. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego. (PDF online)

A. Gubik, K. Wach (Eds.) (2015). Institutional Aspects of Entrepreneurship. Miskolc: University of Miskolc. (PDF online)

A. Duréndez, K. Wach (Eds.) (2014). Patterns of Business Internationalisation in Visegrad Countries –In Search for Regional Specifics. Cartagena: Universidad Politécnica de Cartagena. (PDF online)

D. Kiendl-Wendner, K. Wach (Eds.) (2014). International Competitiveness in Visegrad Countries: Macro and Micro PerspectivesGraz: Fachhochschule Joanneum Gesellschaft GmbH. (PDF online)

B. Knežević, K. Wach (Eds.) (2014). International Business from the Central European Perspective. Zagreb: University of Zagreb. (PDF online)

A. Gubik, K. Wach (Eds.) (2014). International Entrepreneurship and Corporate Growth in Visegrad Countries. Miskolc: University of Miskolc. (PDF online)

N. Daszkiewicz, K. Wach (Eds.) (2014). Firm-level Internationalisation and Its Business Environment. Knowledge-based and Entrepreneurial Approach. Gdańsk: Gdańsk University of Technology Publishing House. (PDF online)

E Horská, et al. (Eds.) (2014). International Marketing Within and Beyond Visegrad BordersKraków: Wydawnictwo Episteme. (PDF online)